۷ ایده خلاق برای بازاریابی املاک و مستغلات

کسب قابلیت دید در فهرست فروش، یک مبارزه قدیمی برای دلالان معاملات ملکی است. البته، استفاده از روش های معمول تبلیغات املاک و مستغلات نظیر خانه های باز است. بدست آوردن قابلیت دید در فهرست فروش، یک مبارزه قدیمی برای دلالان معاملات ملکی است. البته، استفاده از روش های معمول تبلیغات املاک و مستغلات نظیر آگهی های روزنامه، ارجاعات، ایمیل و رسانه اجتماعی است. این روش ها بسیار موثر هستند، اما احتمالا وقت آن فرا رسیده که تبلیغات املاک و مستغلات خود را وارد مرحله بعدی کنید. بنابراین اگر آماده اید برای فروش املاک خود خلاق باشید، پس برخی از این روش های تبلیغات املاک و مستغلات را امتحان کنید.

۱-خودتان و فایل فروش تان را به مهمانی ها و جشن ها اختصاص دهید.

چه بخواهید آگهی و فایل فروش تان را اکنون بفروش برسانید یا می خواهید برندتان را بهتر به دیگران بشناسانید، می توانید بدون وانمود کردن به فروش، مراجعین و خریداران احتمالی را به سمت خود بکشانید. آشنایی محلی و اعتبارتان زمانی افزایش می یابد که به اندازه کافی در تعدادی از این رویدادها حضور پررنگ داشته باشید. علاوه بر این فقط می توانید یک فایل فروش بفروش برسانید. برای شروع شابش را جستجو کنید.

۲-از بالا فیلم و عکس بگیرید.

عکاسی حرفه ای کاملا شناخته شده است، اما فیلم برداری با هواپیماهای بدون سرنشین چطور؟ این نوع عکاسی و فیلم برداری تنها بری مکان های خاص امکان پذیر است اما وقتی هم قابل استفاده شد بی نظیر است. یک تصویر هوایی قطعا بر خریداران بالقوه اثر گذار است و به فروشندگان مردد نشان می دهد که در مورد نقل و انتقال املاک جدی هستید. اگر در مناطق روستایی تخصص دارید، تنها راه مناسب برای عکاسی و فیلم برداری از فضاهای بسیار وسیع عکاسی هوایی است. اگر اقتصادی هستید، می توانید به دنبال علاقه مندان محلی به هواپیماهای بدون سرنشین یا عکاسان آماتور هواپیماهای بدون سرنشین باشید. اما برای پیدا کردن افراد متخصص، می توانید سایت شابش را جستجو کنید.

۳-میزبان یک موزیک یا موزیک ویدیو شوید

اگر نزدیک یک شهر با جمعیت متوسط هستید، احتمال برگزاری یک صحنه موسیقی فعال وجود دارد. با استفاده از املاک و مستغلات تان برای فیلم برداری موزیک ویدیو، برای فایل فروش و برندتان تبلیغات کنید. با تولید کنندگان محلی موسیقی، تبلیغ کنندگان یا هنرمندان در تماس باشید و برخی از محل هایی که برای فیلم برداری دردسترس هستند را به آنها نشان دهید. اگر ویدوی شما کولاک کرد، در آن صورت کاملا در معرض دید عموم قرار می گیرد- در غیراینصورت، حداقل شبکه شخصی تان را گسترش داده اید.

۴-اجازه دهید خریداران یک شب را در خانه تان بمانند

شما نمی توانید یک خودرو را بدون رانندگی کردن با آن بخرید، اما چرا یک خانه را بدون سپری کردن مدت کوتاهی در آن بخرید؟ آیا صاحب خانه های تان حساب های کاربری شابش را ایجاد کرده اند تا به مشتریان احتمالی کمک کنند احساس بهتری نسبت به یک محل داشته باشند. شما صرفاً با توصیف کردن نمی توانید به خریداران احتمالی نشان دهید استفاده از آشپزخانه یا وان منزل چه حسی دارد. استفاده آزمایشی از طریق تجربه کردن یک ارتباط عاطفی ایجاد می کند که می تواند برای تان بسیار سودآور باشد.

۵-برای ترویج برندتان اسپانسر فعالیت های محلی شوید و اجتماع تان را بزرگ تر کنید

اینکه اسپانسر یک مسابقه، هنرهای محلی، یک تیم دبیرستانی شوید یا یک تیم ورزشی جوانان، نام تان باید در جامعه برسر زبان ها باشد. اما حمایت های مالی مقیاس بزرگ می توانند پرهزینه باشند، پس تلاش کنید حمایت مالی در مقیاس کوچک اما با تاثیر زیاد انجام دهید. از آنجا که تی شرت ها ارزان هستند، اسپانسر چند دونده یا دوچرخه سوار در یک مسابقه محلی شوید. حتی بهتر از آن از چند نفر از شرکت کننده ها بخواهید در حین مسابقه لباس محلی بپوشند.

البته، اسپانسر شدن می تواند تنها به معنای حضور پیدا کردن باشد. برای باشگاه کتابخوانان محلی تان اسنک خریداری کنید یا برای ایستگاه آتش نشانی شام بخرید. بسیاری از مردم این کار را شبکه سازی در نظر می گیرند و این حمایت های جزیی تقدیر شده و در اذهان باقی می ماند. وقتی مشارکت شما خاص و فراتر از نیاز باشد، دیگران متوجه حضور شما خواهند شد. همچنین دید خریداران احتمالی نسبت به اینکه مشاور املاک شان در اجتماع سرمایه گذاری کرده است، خوب است. آیا مایل هستید بیشتر در معرض دید عموم باشید؟ مشتری های احتمالیتان را چند برابر کنید و بیشترین قابلیت دید را برای فایل های فروش تان تضمین کنید.

۶-با تاثیرگذاران رسانه های اجتماعی محبوب ارتباط برقرار کنید.

می دانیم که رسانه اجتماعی یک راه بسیار خوب برای تبلیغ کردن و گرفتن مشتری است، اماتاثیرگذاران اینستاگرام و توئیتر با فالوورهای زیاد در زمینه معماری، سبک زندگی، خانواده و حیوانات خانگی بصورت ویژه مانند راه های خلاقی برای ادغام فایل فروش یا برند تان با مطالب شان پیدا خواهند کرد.

۷-در تابلوهای اعلانات محلی پرطرفدارترین باشید.

بروشور یا کارت های کسب و کارتان را در تابلوهای اعلانات محلی قرار دهید. مردم در واقع به این تابلوها نگاه می کنند و با این حال جالب است بدانید تعدادی از دلالان معاملات ملکی تابلو اعلانات را به عنوان تولیدکنندگان مشتری ها می بینند. بنابراین کارت ها و آگهی های خود را در تمام مواقع با خود داشته باشید و در رستوران ها، سالن ها، دانشگاه ها، مدارس و کافی شاپ ها توزیع کنید.